Vejen til et bredere kendskab til din virksomhed

Alle iværksættere ved, at vejen til succes først og fremmest går gennem kendskab til virksomheden og de varer der produceres eller den service der leveres. Det er altid en kamp at få udbredt kendskabet til sin egen virksomhed. Mange firmaer kæmper om reklamepladser hvor det er muligt, og alle reklamer – i særdeleshed tv-reklamer koster en formue. Det er langt fra alle nystartede virksomheder, der har råd til at investere i tv-tid. Nogle gange handler det om at tænke kreativt. Hvis man kan komme på en idé som er knap så udbredt, men som samtidig er billig og effektiv, kan man komme et skridt foran konkurrenterne. firmagaver til alle medarbejdere

En god måde at reklamere på

En god, billig måde at komme i gang med reklamationen på, er ved at investere i reklameartikler med virksomheden logo på. Forskellige virksomheder, såsom Koala Reklame A/S har specialiseret sig i, at lave artikler med specialdesignede logoer på. Her kan man bestille alt lige fra bolsjer til nøgleringe med logo på. Sådanne reklameartikler er enormt effektive, hvis man deler dem gratis ud til folk på gaden – eller måske til den målgruppe man ønsker a ramme. Hvis en person får foræret nøgleringe med logo fra din virksomhed, er der en god sandsynlighed for, at personen vil associere din virksomhed med positivitet, når vedkommende senere kan genkende din virksomheds logo et andet sted. Hvis man vil lave lidt dyrere reklameartikler, kan man også få lavet USB med tryk. Folk tager meget gerne imod en gratis USB med tryk, så hvis din virksomhed forærer dem væk, kan I være sikre på, at folk husker jer.

Reklamer gennem medarbejderne

En lignende måde at få spredt kendskabet til virksomhedens logo eller slogan på, er ved at give firmagaver. Firmagaver med din virksomheds logo på, vil så stå fremme i dine medarbejderes hjem, og på den måde blive set af andre mennesker. Derfor er firmagaver en god investering.